مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:552020-12-27بين الملل

جهاد اسلامی: مقاومت تنها گزینه فلسطینی ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است


جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد که مقاومت فراگیر تنها گزینه فلسطینی ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه (2009-2008) با صدور بیانیه ای تاکید کرد که هیچ گزینه ای جایگزین مقاومت فراگیر به عنوان تنها راه آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه آورده است: تجاوز سال 2008 رژیم صهیونیستی به نوار غزه که سه هفته به طول انجامید و صدها شهید و هزاران مجروح برجای گذاشت و صدها خانه، موسسه مسجد، مدرس، بیمارستان و درمانگاه و تاسیسات خدماتی را ویران کرد، نقطه عطف بزرگی در تاریخ مقاومت و پایداری ملت فلسطین تشکیل داد که از طریق آن مقاومت ثابت کرد که در دفاع از ملت خود مسئولیت پذیر است .

بر اساس این بیانیه مقاومت ملت فلسطین در آن مقطع دردناک ثابت کرد که سپر محافظ ملت و سنگر محکم در دفاع از آن و مقابله با تجاوز است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: امسال در حالی سالگرد این تجاوز فرارسیده است که ملت فلسطین همچنین بر اصول خود ثابت قدم است و نه خیانت خائنان آن را به لرزه درآورد و نه امتیازدهی دلالان عادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: مقاومت تنها گزینه فلسطینی ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است

جهاد اسلامی: مقاومت تنها گزینه فلسطینی ها برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر است