مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:502020-12-27پزشكي

تخم مرغ از اول بهمن به صورت بسته بندی یخچالی عرضه می شود


 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تخم مرغ از اول بهمن ماه در تمامی فروشگاه ها و مراکز عرضه تخم مرغ به صورت بسته بندی یخچالی عرضه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تخم مرغ از اول بهمن ماه در تمامی فروشگاه ها و مراکز عرضه تخم مرغ به صورت بسته بندی یخچالی عرضه خواهد شد.

علی اصغر حسنی اظهار کرد: بر اساس سند برنامه ملی ارتقاء کیفیت بهداشتی و تضمین سلامت تخم مرغ و به دنبال اقدام مشترک سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر الزام نگهداری و عرضه تخم مرغ شناسنامه دار بسته بندی در شرایط یخچالی از اول بهمن ماه سال جاری عرضه تخم مرغ خارج از این شرایط ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم با اتاق اصناف و اداره کل صمت انجام شده است و بازرسان طی بازدیدهای بهداشتی از فروشگاه ها و مراکز عرضه تخم مرغ طی اطلاعیه ای موارد فوق را تا آخر دی ماه به متصدیان این مراکز اطلاع رسانی خواهند کرد و از اول بهمن ماه در صورت مشاهده عرضه تخم مرغ فاقد بسته بندی و یا شرایط نگهداری غیریخچالی، در چهارچوب ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخم مرغ از اول بهمن به صورت بسته بندی یخچالی عرضه می شود

تخم مرغ از اول بهمن به صورت بسته بندی یخچالی عرضه می شود