مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 16:202020-12-27سياسي

نمایندگان پیگیر بازنگری قانون تسهیل ازدواج جوانان باشند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از نمایندگان استان خواست پیگیر بازنگری در قانون تسهیل ازدواج جوانان باشند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از نمایندگان استان خواست پیگیر بازنگری در قانون تسهیل ازدواج جوانان باشند.

فریبرز نجفی مهر با اشاره به اینکه این قانونِ مترقی(تسهیل ازدواج جوانان) سال 1384 به دلیل عدم تمکینِ دولتِ وقت به مصوبه مجلس برای ایجاد صندوق اندوخته ازدواج جوانان و نیز خلاء هایِ جدی که در بحث ضمانت اجرایی داشته، به فراموشی سپرده شد و آیین نامه ای برای آن تدوین نشد، اظهار داشت: متاسفانه با گذشت 15 سال از تصویب این قانون، مجلسیان نیز به فکر اصلاح آن نیفتادند و طرحی برای اصلاح آن به منظور رفع موانع اجرایی شدن آن ارائه ندادند.

وی ادامه داد: براساس قانون یاد شده، قرار بود صندوقی تحت عنوانِ صندوق اندوخته ازدواج جوانان ایجاد شود تا به زوجینِ نیازمند، تسهیلات اجاره مسکن و یا ودیعه مسکن بپردازد و حتی زوجینی که فاقد شغل می باشند تا دو سال از محل این صندوق کمک هزینه زندگی دریافت کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: این قانون همچنین مقرر کرده بود که برای تامین مسکن جوانان، بر روی زمین هایِ دولتی، مسکن ایجاد و با قیمت مناسب به جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پیگیر بازنگری قانون تسهیل ازدواج جوانان باشند

نمایندگان پیگیر بازنگری قانون تسهیل ازدواج جوانان باشند