مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 15:352020-12-27سياسي

خدمت رسانی به مردم مهم ترین ماموریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید محمد در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه سیستم های آبیاری نوین در سطح 15 هزار هکتار از اراضی استان گلستان اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم از اهداف و ماموریت های جدی قرارگاه سازندگی خاتم است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان گلستان تصریح کرد: وجود اراضی مستعد در اطراف سد وشمگیر بهترین فرصت برای ارتقاء و اقتصادی شدن کشاورزی استان گلستان است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: با حضور مردمی و فعالیت هر چه بیشتر قرارگاه خاتم به همه اهداف و توسعه پایدار در استان گلستان دست پیدا خواهیم کرد.

سردار محمد اجرای طرح های زیرساختی مبتنی بر بوم منطقه را اولویتی مهم خواند و گفت: توجه به این مسئله در پیشرفت و شکوفایی استان نقش به سزایی دارد و علاوه بر جهش تولید در تقویت اشتغال ارگذار خواهد بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان نیز پیرامون اجرای پروژه آبیاری نوین تحت فشار انبارالوم گفت: این پروژه در سطح 3 هزار و 342 هکتار با اعتباری بالغ بر 982 میلیارد ریال و 102 کیلومتر لوله گذاری اجرا می شود.

مختار مهاجر با اشاره به اینکه در این پروژه 450 بهره بردار عضویت دارند، افزود: اجرای این طرح بیش از 2 هزار و 500 نفر جمعیت بهره مند را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به مردم مهم ترین ماموریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است

خدمت رسانی به مردم مهم ترین ماموریت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است