مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 14:052020-12-27اجتماعي

برفروبی گردنه حیران در کمتر از 12 ساعت/ بازگشایی راه 91 روستا در شهرستان نمین


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: چهار بارش برف را از آغاز فصل پاییز تاکنون در گردنه حیران را شاهد بودیم که با تلاش راهداران شهرستان بلافاصله مسیر اردبیل به آستارا در کمتر از 12 ساعت برف روبی شده است.

- بهرام خیاوی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: چهار بارش برف را از آغاز فصل پاییز تاکنون در گردنه حیران را شاهد بودیم که با تلاش راهداران شهرستان، بلافاصله مسیر اردبیل به آستارا در کمتر از 12 ساعت از محدوده پلیس راه اردبیل تا آق چای در گردنه حیران برف روبی شده است.

وی افزود: در حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان نمین 450 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و مرزی قرار دارد که در پی بارش برف طی روزهای اخیر، اکیپ های راهداری این شهرستان در عرض 12 ساعت جاده های اصلی و حداکثر تا 24 ساعت کل جاده ها اعم از راه 91 روستا را برف روبی کردند و مشکلی در تردد در این محورها به وجود نیامد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین به چهارمین بارش برف گسترده در گردنه حیران اشاره و تشریح کرد: با توجه به اینکه حد فاصل پلیس راه اردبیل تا آق چای واقع در گردنه حیران، در محدوده حوزه استحفاظی شهرستان نمین و استان اردبیل است؛ لذا اکیپ راهداری نمین در راهدارخانه گردنه حیران مستقر است و بلافاصله پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی گردنه حیران در کمتر از 12 ساعت/ بازگشایی راه 91 روستا در شهرستان نمین

برفروبی گردنه حیران در کمتر از 12 ساعت/ بازگشایی راه 91 روستا در شهرستان نمین