مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:502020-12-27سياسي

نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر (عج) تهران


شهردار منطقه 6 تهران با تشریح جزییات برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر (عج) نصب خواهد شد.

- شهردار منطقه 6 تهران با تشریح جزییات برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر (عج) نصب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تورج فرهادی از تدارک ویژه برنامه های شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت : یک گالری شهری در خیابان انقلاب و دانشگاه تهران با محوریت مراسم باشکوه تشییع و نمایشگاه دیگری در بلوار کشاورز با موضوع استقبال از پیکر شهید در شهرهای کشور، برپا می شود.

وی افزود: اجرای ویدیو مپینگ در میدان انقلاب اسلامی، نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر(عج) و رونمایی تمثال شهید در قالب نقاشی کاشی شکسته در میدان آرژانتین از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه دبیرخانه و ستاد بزرگداشت شهید با هماهنگی وزارتخانه ها، نهاد های فرهنگی و اجرایی در منطقه تشکیل شده است، افزود: برنامه های فرهنگی با محوریت خانه هنرمندان و حوزه هنری در قالب های شعر، دست نوشته و مسابقات مجازی در دست برنامه ریزی و اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر (عج) تهران

نصب سردیس شهید سلیمانی در میدان ولی عصر (عج) تهران