مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:352020-12-27اقتصادي

پیش فروش قبر در امامزادگان و بقاع متبرکه اصفهان ممنوع است


مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پیش فروش قطعی قبر بدون دریافت مجوز از کمیسیون قبور سازمان اوقاف ممنوع است و نظارت مستمری در این زمینه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به مهم ترین اقدامات 9 ماه گذشته در بخش بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: در این زمینه نظارت بر روند تامین بسته های معیشتی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بوده است.

مسؤول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تهیه بسته های معیشتی اغلب از محل اجرای امینانه نیات واقفان بوده است، ابراز داشت: قسمتی از این بسته ها نیز باکمک خیران و درآمد موقوفات و نذورات تامین شده است.

وی با بیان اینکه بر روند توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی برای رسیدن به دست نیازمندان واقعی عمل کرده ایم، اضافه کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بر اساس آنچه تعریف شده انجام گرفت.

بخشی با بیان اینکه در زمینه قبور و اجاره موقوفات بیشترین مراجعه را از سوی شهروندان داشتیم، ادامه داد: در این زمینه جلساتی را برگزار و مشکلات را برطرف ساختیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش قبر در امامزادگان و بقاع متبرکه اصفهان ممنوع است

پیش فروش قبر در امامزادگان و بقاع متبرکه اصفهان ممنوع است