مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 13:302020-12-27فرهنگي

طباطبایی نژاد: سینما های 11 شهر بازگشایی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی طباطبایی نژاد، مدیر سامانه فروش بلیت گیشه 7 با اعلام آغاز فروش بلیت سینما های شهر های زرد در این سامانه گفت: - مدیر سامانه فروش بلیت گیشه 7 در خصوص سمفا می گوید: سمفا در ابتدا اشکالاتی به خصوص در کاربری گیشه داران داشت که مخاطبان خود را از این شیوه ناراضی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی طباطبایی نژاد، مدیر سامانه فروش بلیت گیشه 7 با اعلام آغاز فروش بلیت سینما های شهر های زرد در این سامانه گفت: از دیروز 6 دی ماه با توجه به زرد شدن وضعیت بیماری کرونا در برخی شهر ها از جمله بوشهر، همدان، سنندج، کرمانشاه، بروجرد، ملایر، شاهین شهر و.

، مشاغل گروه 3 از جمله سالن های سینما اجازه فعالیت مجدد پیدا کرده اند.

وی افزود: ما هم اکنون فروش بلیت سینما های بهمن سنندج، فلسطین همدان، یاسمن شاهین شهر، نخل خرمشهر، آزادی کرمانشاه، بهمن بوشهر، فرهنگ فولادشهر، فرهنگ میمه، بهار گز، آزادی بیجار، فلسطین بروجرد و.

را از آغاز کرده ایم و به زودی نیز دیگر سینما ها اضافه خواهند شد.

مدیر سامانه فروش بلیت گیشه 7 در خصوص آخرین وضعیت اشکالات پیشین سامانه سمفا برای خدمات دهی به سینما ها گفت: سمفا در ابتدا اشکالات و ایرادات ریزی به خصوص در کاربری گیشه داران و مدیران سینما داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی نژاد: سینما های 11 شهر بازگشایی می شوند

طباطبایی نژاد: سینما های 11 شهر بازگشایی می شوند