مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:552020-12-27سياسي

لزوم توسعه شبکه تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در سمیرم


پوشش اپراتور تلفن همراه و افزایش پهنای باند اینترنت با وجود کوهستانی، عشایری بودن و پراکندگی زیاد روستاها، - سمیرم- نماینده سمیرم در مجلس گفت: پوشش اپراتور تلفن همراه و افزایش پهنای باند اینترنت با وجود کوهستانی، عشایری بودن و پراکندگی زیاد روستاها، مهمترین خواسته این شهرستان از وزیر ارتباطات است.

اصغر سلیمی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعدادی از طرح های عمرانی شهرستان سمیرم در بخش زیر بنایی نیمه تمام هستند و برخی نیاز به تأمین اعتبار ویژه استانی و ملی دارند، اظهار داشت: طرح بین استانی روستای شهید سمیرم به دژکُرد اقلید در استان فارس از مهمترین این طرح های نیمه تمام است که بیش از یک دهه از رها شدن کار آن می گذرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث جاده زمان کهریز سمیرم به خسروشیرین فارس و اتصال به بزرگراه اصفهان شیراز، گفت: 2 سال قبل 10 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شد اما به اتمام نرسید.

وی اصلاح و احیا بافت های فرسوده روستایی و شهری بویژه در 2 محله شهر سمیرم را دیگر موضوع عنوان شده در نشست کاری خود با مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان بیان کرد و گفت: با وجود کمک های خوب دولت و بنیاد مسکن بعد از سیل بهار سال 98، باز هم نیازمند تأمین اعتبار احیا و جابجایی این بافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه شبکه تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در سمیرم

لزوم توسعه شبکه تلفن همراه و پهنای باند اینترنت در سمیرم