مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:252020-12-27بين الملل

آمریکا همانند «گاو چران ها» عمل می کند


سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اقدام واشنگتن در تحریم پروژه گازی نورد استریم 2 را به رفتار «گاو چران های آمریکایی» تشبیه کرد.

- سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اقدام واشنگتن در تحریم پروژه گازی نورد استریم 2 را به رفتار گاو چران های آمریکایی تشبیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین، تصویب تحریم های آمریکا علیه روسیه در خصوص پروژه نورد استریم 2 را همانند رفتار کابویی ها (گاو چران ها) دانست.

این تحریم ها اخیراً از سوی سنا تصویب شده اند.

خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب در گزارشی به نقل از منابع آگاه از وضع تحریم های جدید و تأثیرگذار علیه پروژه عظیم نورد استریم 2 در آینده بسیار نزدیک خبر داده بود.

سه نفر از مقامات کاخ سفید در گفتگو با رویترز اعلام کرده اند که دولت ترامپ که واپسین هفته های خود را سپری می کند، دور تازه ای از تحریم ها را علیه پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 آماده کرده و در آینده بسیار نزدیک این تحریم ها که به عقیده مقامات واشنگتن ضربه مهلکی به پروژه نورد استریم خواهد بود را اعلام خواهد کرد.

بنابر اعلام این 3 مقام آمریکایی، واشنگتن از متحدان اروپایی خود و شرکت های خصوصی نیز خواسته است که همکاری با روسیه در احداث خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 را متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا همانند «گاو چران ها» عمل می کند

آمریکا همانند «گاو چران ها» عمل می کند