مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 12:052020-12-27بين الملل

برادر زاده بایدن به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد


«کارولاین بایدن» برادر زاده جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد و 6 ماه عفو مشروط گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که قرار است مراسم تحلیف ، اسناد دادگاه شهرستان مونتگومری نشان می دهد که کارولاین بایدن برادر زاده جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به اتهام خود درباره رانندگی در حالت مستی اقرار کرد.

این اولین بار نیست که کارولاین بایدن این قوم و خویش جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به عنوان متهم در دادگاه حاضر شده است.

او قبلا هم به خاطر تعرض و حمله به یک مامور پلیس، مقاومت در برابر بازداشت شدن و خرید 110000 دلار با استفاده از یک کارت اعتباری دزدی متهم شده بود.

طبق گزارش این رسانه، جیمز برایان بایدن برادر جو بایدن بعد از اقرار به رانندگی در حالت مستی در پنسیلوانیا به 6 ماه تعلیق مراقبتی و پرداخت غرامت محکوم شد.

تعلیق مراقبتی نوعی کیفر است که بزهکار در آن حبس نمی شود اما به او انجام مستمر برخی شرایط تحمیلی از قبیل معرفی منظم خود به مامور، حضور در جلسات مشاوره و رفتار درمانی ملزم می شود.

طبق اسناد دادگاه، خانم بایدن علاوه بر این باید در مجموع 1990 دلار بابت جرم ارتکابی خود بپردازد و 20 روز هم در مرکز توانبخشی و بازپروری سپری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر زاده بایدن به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد

برادر زاده بایدن به دلیل رانندگی در حالت مستی محکوم شد