مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:552020-12-27اقتصادي

سیل و تگرگ در مه ولات 172 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است


در طی سال جاری شاهد چهار مرحله سیل و تگرگ در شهرستان بودیم که در مجموع 172 میلیارد تومان به شهرستان مه ولات خسارت وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، هادی ساربان در نشست خبری که ظهر امروز در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طی سال جاری و در فروردین ماه و اردیبهشت ماه شاهد چهار مرحله سیل و تگرگ بودیم که متاسفانه 172 میلیارد تومان به شهرستان خسارت وارد شد که طبق پیگیری ها افرادی به آن ها خسارت وارد شده است می توانند تا تاریخ 29 اسفندماه هر وامی که سررسید داشته باشند، تا 3 سال امهال شود.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات در ادامه با اشاره به اینکه در سیل و تگرگ سال جاری در بخش زراعت به 222 هکتار و در باغات 2587 هکتار خسارت وارد شده است، افزود: متاسفانه در سیل و تگرگ امسال 2 باب ساختمان دامداری به طور کامل تخریب شده و 66 راس گوسفند تلف شدند و همچنین به 15 رشته قنات و 2000 متر کانال آبرسانی خسارت وارد شده است.

ساربان با بیان اینکه خسارت وارده به استانداری ارسال شده است، افزود: در خصوص پرداخت خسارت ها تا این لحظه به علت برخی از مشکلات از جمله کرونا هنوز پرداختی به جامعه هدف صورت نگرفته است، البته لازم به ذکر است متاسفانه کمتر از 5 درصد کشاورزان منطقه تحت پوشش بیمه هستند که نیازمند آن است کشاورزان و باغداران محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و تگرگ در مه ولات 172 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است

سیل و تگرگ در مه ولات 172 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است