مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:552020-12-27سياسي

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و کتابخانه های عمومی لرستان منعقد شد


تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان لرستان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با هدف همکاری های مشترک و ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری، تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری لرستان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان منعقد شد.

این تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه و ارتقا شاخص های فرهنگی و هنری، انجام برنامه ها، فعالیت های مشترک، ارائه طرح ها و برنامه ها به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه، اهمیت و ضرورت آگاهی بخشی به اقشار مختلف، بستر سازی و ترویج فرهنگ مطالعه و همکاری های مشترک به امضا رسید.

رییس حوزه هنری لرستان در این رابطه، با ابراز خرسندی از همکاری مشترک حوزه هنری و اداره کل کتابخانه های استان، بر مشارکت همه جانبه، برنامه ریزی منسجم، کارشناسی و ارائه طرح های مفید از سوی طرفین، تقویت منابع و فرصت های علمی، فرهنگی و پژوهشی، و ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.

محمد کرم اللهی، افزود: با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه و تاکید مقام معظم رهبری به این مهم؛ لزوم توجه و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های مشترک در زمینه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی با محوریت کتاب و کتابخوانی از جمله اولویت های ضروری در انجام فعالیت های مشترک خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و کتابخانه های عمومی لرستان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و کتابخانه های عمومی لرستان منعقد شد