مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:502020-12-27اقتصادي

ارائه پیشنهاد پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح فراز در تاکستان های خراسان شمالی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ارائه پیشنهاد برای ارائه تسهیلات جهت اجرای طرح فراز در تاکستان های این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از ارائه پیشنهاد برای ارائه تسهیلات جهت اجرای طرح فراز در تاکستان های این استان خبر داد.

عبدالله یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر پیش روی وزیر جهاد کشاورزی به خراسان شمالی گفت: برای این سفر پیشنهاد ارائه تسهیلات به منظور اجرای طرح فراز در سطح چهار هزار و 500 هکتار از باغات انگور را خواهیم داد.

وی افزود: از سوی دیگر برخی از پروژه های سرمایه گذاری در این استان نیازمند پرداخت تسهیلات می باشند که برای اجرای این طرح های سرمایه گذاری پیشنهاد ارائه تسهیلات داده خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: برای اجرای برخی از پروژه های گلخانه ای، صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان سرمایه گذار وجود دارد که برای اجرای سریع تر آن نیازمند اعطای تسهیلات هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر سطح 300 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به منظور اجرای طرح کاداستر نقشه برداری انجام شده است، تصریح کرد: اما فقط برای سطح 35 تا 36 هزار هکتار سند تک برگی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح فراز در تاکستان های خراسان شمالی

ارائه پیشنهاد پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح فراز در تاکستان های خراسان شمالی