مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:452020-12-27اقتصادي

واکنش بانک ملی به گزارش فارس درباره مشکلات یک تولیدکننده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در تاریخ 26 / 9 / 1399 گزارشی با عنوان وقتی بانک ها تولید را گروگان می گیرند/ تولیدکننده کرمانشاهی: یک ساله کارخانه ام را مصادره کردند! منتشر شد که واکنش بانک ملی را به دنبال داشت.

این بانک در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده، جوابیه ای به شرح ذیل صادر کرد: از آنجا که در این گزارش ادعاهای غیرواقعی از زبان آقای محمد قبایی علیه بانک ملی ایران مطرح شده است، مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رسد.

آقای محمد قبایی در سال 1386 از محل اعتبار گسترش بنگاه های کوچک اقتصادی و زودبازده و کارآفرین طی قرارداد تسهیلاتی رسمی رهنی تنظیمی در دفترخانه اسناد رسمی به تدریج و به صورت مرحله ای مجموعاً مبلغ 410 میلیون تومان تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده است.

ایشان از همان زمان نه تنها اقدامی در جهت تولید و فعالیت اقتصادی نکرده است، بلکه به ادغان خودشان به خارج از کشور رفته و بانک نیز ناگزیر برای وصول مطالبات خود به اقدامات اجرایی و قانونی روی آورده است.

از سال 1386 تا سال 1398 ایشان هیچ گونه مراجعه ای به بانک برای تعیین تکلیف بدهی نداشته و حتی یک ریال از بدهی خود را پرداخت نکرده است.

  همچنین با توجه به انعقاد قراردادهای رسمی مربوطه در دفترخانه اسناد رسمی، ادعای مطرح شده مبنی بر دخل و تصرف در مفاد قرارداد و موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بانک ملی به گزارش فارس درباره مشکلات یک تولیدکننده

واکنش بانک ملی به گزارش فارس درباره مشکلات یک تولیدکننده