مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:452020-12-27ورزشي

از حضور تیم کرمانشاه در لیگ کبدی حمایت می کنیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حمایت لازم را از تیم کرمانشاه جهت ادامه حضور در رقابت های لیگ کبدی خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حمایت لازم را از تیم کرمانشاه جهت ادامه حضور در رقابت های لیگ کبدی خواهیم داشت.

صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات کبدی استان کرمانشاه که امروز(7 دی) باحضور رییس فدراسیون کبدی برگزار شد، بااشاره به جایگاه قدرتمند کبدی کرمانشاه در ایران، اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت هایی که در این رشته داریم، می توانیم یکی از قدرت های اصلی کبدی کشور باشیم و حتی استانهایی مانند گلستان را پشت سر بگذاریم.

وی یکی از ضرورت های لازم برای رشد کبدی کرمانشاه را توسعه این رشته در روستاها دانست و افزود: روستاهای کرمانشاه ظرفیت بالایی دارند که می توان از این ظرفیت برای توسعه رشته های ورزشی مختلف از جمله کبدی استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به سالن درحال ساخت کبدی کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام(ره) داشت و افزود: باتوجه به اینکه خاستگاه رشته کبدی در کرمانشاه، منطقه شمال شهر است، بنابراین احداث خانه کبدی را در آنجا در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور تیم کرمانشاه در لیگ کبدی حمایت می کنیم

از حضور تیم کرمانشاه در لیگ کبدی حمایت می کنیم