مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 11:052020-12-27پزشكي

سامانه مدیریت بیماری های نادر راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مهدی شادنوش رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری مجازی با موضوع مداخلات روان شناختی برای گروه های هدف در دوران کرونا، - شادنوش از ارائه خدمات روان شناختی به 76 هزار نفر از کادر درمان در مواجهه با کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مهدی شادنوش رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری مجازی با موضوع مداخلات روان شناختی برای گروه های هدف در دوران کرونا، گفت: حمایت های روانی- اجتماعی در حوزه سلامت روان از ابتدایی ترین روز های شیوع کرونا مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفت.

شادنوش ادامه داد: کادر درمان فشار های روحی و روانی سختی را در مواجهه با کرونا داشته اند و علاوه بر خودشان خانواده آن ها نیز فشار های روحی زیادی را از ترس مبتلا شدن به کرونا تحمل کرده اند.

دستور العمل های لازم برای حمایت از کادر درمان در روز های ابتدایی تدوین و ابلاغ شد و بر اساس آمار نهایی تاکنون 76 هزار نفر از این خدمات بهره مند شده اند.

رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت با بیان اینکه حوزه سلامت روان در جامعه ما مظلوم و مغفول مانده است، افزود: مسئله روان اجتماع و افراد جامعه به صورت یک ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت بیماری های نادر راه اندازی شد

سامانه مدیریت بیماری های نادر راه اندازی شد