مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:502020-12-27اقتصادي

مقصر اوضاع اسف بار شیر کیست؟!


رییس اتحادیه لبنیات فروشان قم گفت: سویایی که دولت با قیمت 2815 تومان عرضه می کند به صورت آزاد 17هزار تومان است که این تفاوت قیمت بسیار زیاد است و این تفاوت قیمت سبب میشود قیمت عرضه شیر نه برای دامدارصرفه اقتصادی داشته باشد و نه قیمت برای مصرف کننده مناسب باشد.

- حسن بهرامی دوست، رییس اتحادیه لبنیات فروشان قم در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: قیمت لبنیات با توجه به میزان توزیع نهاده های دولتی و مصوبه ی تعیین شده دولت نسبت به سال گذشته بیش از 100درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره براینکه 600عضو تولید کننده و توزیع کننده لبنیات در استان قم داریم، بیان کرد: افزایش قیمت شیر به میزان تولید شیر و نهاده ها بستگی دارد وقیمت شیر که حدود 2900 تومان و با احتساب هفت درصد تلورانس 3100 تومان بود باتوجه به مصوبه تیر ماه دولت باافزایش حدود 30 درصد بین سه تا چهار ماه به 4هزار 500 تومان رسید.

این تولید کننده لبنیات با بیان اینکه میزان تولیدات شیر مطلوب است اما نهاده ها نمیرسد، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه حدود14میلیارد نهاده دولتی وارد قم شده است اما این رقم فقط 30 درصد از نهاده دامی را تامین می کند و 70 درصد باقی مانده باید آزاد خریداری شود.

رییس اتحادیه لبنیات فروشان قم با بیان اینکه قیمت مرغ، تخم مرغ و شیر وابسطه به نهاده است، تصریح کرد: سویا ای که دولت به قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اوضاع اسف بار شیر کیست؟!

مقصر اوضاع اسف بار شیر کیست؟!