مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:452020-12-27بين الملل

مرزهای غربی کرمانشاه بازگشایی شد


مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی از سوی دولت عراق بسته شده بود، پس از 24 ساعت باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مرادعلی تاتار از بازگشایی مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان برای تردد مسافر خبر داد و اظهار داشت: دولت مرکزی عراق برای کنترل ویروس جدید کرونای انگلیسی، دستورالعمل جدیدی با موضوعیت تردد مسافر از مرزهای بین المللی صادر کرده بود به طوریکه از ساعت 12 جمعه شب (پنجم دی ماه) ورود مسافران ایرانی به شمال عراق و خروج مسافران عراقی از اقلیم کردستان عراق به سمت ایران ممنوع شد.

وی ادامه داد: پس از 24 ساعت این تصمیم لغو شد و از روز گذشته، تردد مسافران از مرز پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و تردد افراد 2تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز رسمی خسروی با پایش و کنترل از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس، برقرار است، البته از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری می شود.

فرماندار قصرشیرین در کرمانشاه ادامه داد: در ادامه با تاکید بر اینکه مبادلات تجاری از مرزهای خسروی و پرویزخان در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد، تصریح کرد: روزانه بیش از 700 دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از 300 دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای غربی کرمانشاه بازگشایی شد

مرزهای غربی کرمانشاه بازگشایی شد