مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:352020-12-27اجتماعي

سرشماری بیش از 32 هزار قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی در تالاب سد میل مغان


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پرندگان آبزی و کنار آبزی رسما از نیمه دی ماه در تالاب سد میل مغان استان اردبیل انجام می شود.

- سعید شهند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: هم زمان با برنامه جهانی سرشماری پرندگان آبزی و کنار آبزی، کار سرشماری این پرندگان رسما از نیمه دی ماه در استان اردبیل نیز انجام می شود.

وی افزود: این سرشماری با هدف جمع آوری اطلاعات و آگاهی از وضعیت جمعیت پرندگان آبزی و کنار آبزی همزمان با برنامه جهانی و کشوری سرشماری، در استان اردبیل نیز اجرا می شود.

    مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه این سرشماری در بیش از 20 سایت سرشماری پرندگان انجام خواهد شد بیان کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر امور حیات وحش و ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها از  23 الی 30 دی ماه در تالاب ها، آبگیرها و زیستگاه های زمستان گذرانی پرندگان مهاجر، سرشماری را اجرا خواهند کرد.

  شهند تصریح کرد: در این ایام که مناطق شمالی کره زمین یخبندان است، پرندگان منطقه سیبری در روسیه مقصد خود را به مناطق گرمسیر استان به ویژه تالاب میل و مغان تغییر می دهند که تاکنون بیش از 32 هزار قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی در این تالاب سرشماری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری بیش از 32 هزار قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی در تالاب سد میل مغان

سرشماری بیش از 32 هزار قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی در تالاب سد میل مغان