مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:352020-12-27سياسي

برگزاری محفل ادبی «ساعت دلتنگی» در همدان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی همدان از برگزاری محفل ادبی عصر شعر «ساعت دلتنگی» به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی همدان از برگزاری محفل ادبی عصر شعر ساعت دلتنگی به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان خبر داد.

فاطمه عزیزی هرمز در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: این برنامه در بخش های شعر، دلنوشته، خوشنویسی و عکس به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر فرد تنها می تواند در یک بخش این مسابقه شرکت کند، توضیح داد: این برنامه فرهنگی شامل شعر، دلنوشته، خوشنویسی و عکس است که در قسمت شعر هر نفر می تواند دو اثر ارسال کند و در قسمت دلنوشته هر فرد تنها مجاز به ارسال یک نوشته خواهد بود.

عزیزی هرمز ادامه داد: در بخش خوشنویسی نیز هر فرد تنها می تواند سه اثر به خط نستعلیق یا شکسته نستعلیق ارسال کند که باید شامل جملات ما ملت امام حسینیم ، ما ملت شهادتیم ، جملات برگرفته از کلام مقام معظم رهبری درباره سردار سلیمانی و از وصیت نامه سردار سلیمانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل ادبی «ساعت دلتنگی» در همدان

برگزاری محفل ادبی «ساعت دلتنگی» در همدان