مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:302020-12-27سياسي

انتشار فراخوان رقابت عروسک های ایرانی در ششمین جشنواره اسباب بازی


دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از تولیدکنندگان و طراحان عروسک های ایرانی دعوت کرد تا جدیدترین تولیدات خود را برای داوری معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طراحی شخصیت های عروسکی براساس قوانین و مقررات شورای نظارت بر اسباب بازی، قابلیت تولید با شمارگان بالا، سهولت در تهیه و به صرفه بودن مواد اولیه از شرایط شرکت در این رویداد اعلام شده است.

عروسک ها در مرحله اول به صورت ارسال عکس در تارنمای جشنواره مورد بررسی قرارمی گیرد و درصورت تأیید اولیه در مرحله دوم، از سوی عروسک سازان برای داوری نهایی ارسال می شود.

هم چنین بارگزاری تصویرها و تکمیل پروفایل با مراجعه به تارنمای ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در بخش رقابتی از دیگر مقررات این فراخوان است.

در همین حال مهلت تکمیل پروفایل و بارگذاری مشخصات عروسک ها از سوی طراحان و تولیدکنندگان تا 20 دی 1399 و زمان داوری اولیه هیأت انتخاب 20 تا 25 همین ماه اعلام شده است.

هم چنین صاحبان آثار پذیرفته شده باید تا پایان دی اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند و داوری نهایی این دوره اول بهمن 1399 انجام می گیرد.

داوری بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی ویژه عروسک های ایرانی بر اساس محصولات تولید شده از مهر سال 1398 تا دی 1399 که درجشنواره های قبل شرکت نکرده باشد، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان رقابت عروسک های ایرانی در ششمین جشنواره اسباب بازی

انتشار فراخوان رقابت عروسک های ایرانی در ششمین جشنواره اسباب بازی