مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:302020-12-27بين الملل

ترکیه جواب تهدید خلیفه حفتر را داد


نیروهای حفتر و حامیان آن اگر به نیروهای ترکیه حمله کنند، جایی برای فرار نخواهند داشت.

- وزیر دفاع ترکیه به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی هشدار داد که در صورت حمله به نیروهای آنکارا در لیبی، حمله به این نیروها را هدفی مشروع می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه که در حال حاضر در لیبی به سر می برد، در سخنانی در جریان بازدید از یگان های کشورش در لیبی به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی تحت امر خلیفه حفتر هشدار داد که در صورت حمله به نیروهای آنکارا در لیبی، کشورش حمله به این نیروها در تمامی مناطق را قانونی در نظر خواهد گرفت.

وی ضمن جنایتکار خواندن خلیفه حفتر، گفت: نیروهای حفتر و حامیان آن اگر به نیروهای ترکیه حمله کنند، جایی برای فرار نخواهند داشت.

آکار افزود: مشکل اصلی لیبی نیروهای حفتر و حامیان آنها هستند و همه باید برای ایجاد راه حل بحران تلاش کنند و هرگونه اقدام و رفتاری خارج از این چارچوب اشتباه است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اختلاف ترکیه و یونان بر سر جزیره قبرس نیز از یونان خواست که از مواضع سختگیرانه و متکبرانه دست بردارد حضور ترکیه را بپذیرد تا دو طرف به یک راه حل واقعی برای مسئله قبرس دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه جواب تهدید خلیفه حفتر را داد

ترکیه جواب تهدید خلیفه حفتر را داد