مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:152020-12-27سياسي

تقدیر از 40 نوجوان مرثیه خوان برنامه «بلندا» در منطقه چهارده


از 40 نوجوان مرثیه خوان و مداح اهل بیت(ع) که در طول ماه های محرم و صفر در قالب برنامه بلندا مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در فضای باز منازل شهدا برگزار می کردند، - از 40 نوجوان مرثیه خوان و مداح اهل بیت(ع) که در طول ماه های محرم و صفر در قالب برنامه بلندا مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در فضای باز منازل شهدا برگزار می کردند، تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کوچه ها و فضاهای باز بیت الشهدا منطقه 14 با حضور هیئت های عزاداری نوجوان تعداد 44 برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، دوشنبه 8 دی از 44 نوجوان شرکت کننده در برنامه های عزاداری تجلیل می شود.

رییس فرهنگسرای اخلاق افزود: در آیین تجلیل از نوجوانان مرثیه خوان برنامه بلندا که به صورت زنده (live) از طریق صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh.

farhangsara@ با حضور تعداد محدودی از نوجوانان برگزار می شود، پس از ارائه گزارش دبیر این برنامه در منطقه چهارده، لوح تقدیر و هدایای شش نوجوان مداح اهل بیت (ع) اهدا می شود و همزمان نیز، هدایا و الواح تقدیر سایر نوجوانان شرکت کننده در هیئت های عزاداری در خانه های فرهنگ شهید اندرزگو، فرشته آزادی، ابوذر، شکوفه، زیتون، و خانه قرآن به آنها داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از 40 نوجوان مرثیه خوان برنامه «بلندا» در منطقه چهارده

تقدیر از 40 نوجوان مرثیه خوان برنامه «بلندا» در منطقه چهارده