مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:102020-12-27سياسي

هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی موجب تحول مثبت در شهر می شود


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران تاکید کرد: اجرای طرح هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی اثر مثبتی بر پیشبرد تفکیک از مبدا و در کل خدمات شهری خواهد داشت و می تواند زمینه ساز تحول مثبت در شهر شود.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران تاکید کرد: اجرای طرح هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی اثر مثبتی بر پیشبرد تفکیک از مبدا و در کل خدمات شهری خواهد داشت و می تواند زمینه ساز تحول مثبت در شهر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست و پنجاه و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با کلیات طرح هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی گفت: نکاتی درباره نظام پرداخت یارانه های شهرداری تهران توسط رییس شورای شهر مطرح شد، ایراداتی است که به ساختارهای شهرداری وارد است که برخی از آن ها نیازمند اصلاح ساختار است و متاسفانه شورا به طرح اصلاح ساختار رای نداد.

در چارچوب شرایط موجود، مشارکت شهروندان در امور شهری در ازای خدماتی است که از سوی شهرداری دریافته کرده است همچنین حقوق و مسئولیت هایی است که نسبت به شهر دارند.

وی با اشاره به طرح کاپ اظهارکرد: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در چهار منطقه شهرداری اجرا است.

ما وقتی می خواهیم شهروندان را به تفکیک زباله از مبدا تشویق کنیم و آنان تخفیفاتی را دریافت کنند، سوال آن است که این کار براساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی موجب تحول مثبت در شهر می شود

هوشمندسازی ثبت مشارکت های مردمی موجب تحول مثبت در شهر می شود