مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 10:052020-12-27سياسي

ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است


ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (7 دی ماه) در آیین رونمایی از کتاب نسیم ولایت در ابهر، با اشاره به در پیش رو بودن حماسه تاریخی 9 دی، لزوم مبارزه آگاهانه با فتنه و فتنه گران را مورد تاکید قرار داد و گفت: بصیرت مردم انقلابی در حماسه 9 دی سبب بیمه انقلاب شد.

وی به ضرورت بهره گیری از فضای مجازی در راستای تقویت بنیان های اعتقادی جامعه و حمایت از ولایت اشاره کرد و افزود: ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است.

امام جمعه ابهر در ادامه با تاسف بار خواندن افزایش آمار طلاق در جامعه، بر ضرورت معرفت افزایی نسبت به موضوع ازدواج و پرهیز از طلاق های احساسی تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر کلاس های آموزشی پیش از ازدواج در زمینه های تنظیم خانواده برگزار می شود که جای خالی کلاس ها و گارکاه های آموزشی معرفت افزا در حوزه های دینی، مذهبی و اعتقادی، خالی است.

رحیمی تصریح کرد: به طور حتم همان طوری که پیش از ازدواج، زوجین برای مشاوره به نزد کارشناسان خانواده و بهداشت معرفی می شوند، از مشاوران مذهبی نیز برای ارائه مشاوره دینی به زوجین بهره برده شود، به طور حتم در کاهش طلاق و تبعات بعدی آن تاثیرگزار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است

ولایت پذیری رکن اصلی صیانت از انقلاب است