مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:452020-12-27اقتصادي

پروژه توانمندسازی کسب وکارهای روستایی در یلدا سامیت 2020 معرفی شد


پروژه کارآفرینی بومی دیجی کالا در پنجمین گردهمایی یلدایی اکوسیستم استارتاپی ایران معرفی شد.

- اخبار شرکت ها؛ پنجمین دورهمی یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران،  26 و 27 آذر 99 با حضور صدها نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، به صورت آنلاین برگزار شد.

در این رویداد، حمید و سعید محمدی، بنیانگذاران دیجی کالا مانند سال های گذشته از مدعوین این رویداد بودند و همچنین افشین خاکی، مدیر پروژه کارآفرینی بومی در دیجی کالا به عنوان یکی از سخنرانان این رویداد، به معرفی این پروژه جدید پرداخت.

نقاط روستایی ایران، ارزشی ماندگار برای دیجی کالا افشین خاکی صحبت های خود را با یادآوری یکی از بخش های ارزشمند گزارش سال 98 دیجی کالا آغاز کرد و گفت: در این گزارش جامع شاهد هستیم که نقاط متعددی روی نقشه ایران وجود دارد که نقاط روستایی کشور را تشکیل می دهند؛ بیش از 12 هزار روستا که ساکنان آن یک یا چند بار از دیجی کالا خرید کرده اند.

ضریب نفوذ دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه آنلاین در مناطق روستایی و بعضاً دور افتاده یک نقطه قوت و امیدبخش برای دیجی کالاست.

این ارزش ماندگار نشان می دهد که تمام ایرانیان، چه شهرنشین و چه روستا نشین می توانند هر کالایی را که دوست دارند از طریق دیجی کالا خریداری کنند و هیچ محدودیتی برای دسترسی به محصولات مورد نیاز و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه توانمندسازی کسب وکارهای روستایی در یلدا سامیت 2020 معرفی شد

پروژه توانمندسازی کسب وکارهای روستایی در یلدا سامیت 2020 معرفی شد