مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:452020-12-27فرهنگي

دانش آموزان نوش آبادی برگزیده جشنواره ملی پویش کتاب خوانی شدند


تسهیلگر کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد گفت: دو نفر از دانش آموزان عضو این کانون به عنوان برگزیده اولین پویش ملی کتاب خوانی در قالب «نامه به نویسنده» معرفی شدند.

- ایسنا/اصفهان تسهیلگر کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد گفت: دو نفر از دانش آموزان عضو این کانون به عنوان برگزیده اولین پویش ملی کتاب خوانی در قالب نامه به نویسنده معرفی شدند.

معصومه خجوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از پویش ملی کتاب خوانی در قالب نامه به نویسنده ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به نقد و گفت وگو پیرامون کتاب بوده است.

وی افزود: در مرحله نهایی داوری این پویش، مینا کاوه نوش آبادی در گروه دانش آموزان دوره ابتدایی و سید محمد امین قرشی در گروه دانش آموزان دوره متوسطه موفق به کسب رتبه برتر شدند.

تسهیلگر کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد تصریح کرد: مرحله نهایی این پویش با 447 نامه داوری شد و هیئت داوران پس از بررسی آثار راه یافته به مرحله نهایی، 75 نفر را به عنوان برگزیدگان نهایی این دوره معرفی کرد که 45 اثر مربوط به دانش آموزان دوره ابتدایی و 30 نامه برتر نیز توسط دانش آموزان دوره متوسطه نوشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نوش آبادی برگزیده جشنواره ملی پویش کتاب خوانی شدند

دانش آموزان نوش آبادی برگزیده جشنواره ملی پویش کتاب خوانی شدند