مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 09:152020-12-27فرهنگي

«صدای سکوت» پیام طونی شنیدنی شد


تک آهنگ بی کلام «صدای سکوت» به نوازندگی و آهنگسازی پیام طونی از نوازندگان باسابقه و شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیام طونی از آهنگسازان و نوازندگان شناخته شده موسیقی کشورمان در تازه ترین فعالیت خود تک آهنگ صدای سکوت را منتشر کرد.

وی در این اثر که میکس و مسترینگ آن در استودیو دلان صورت گرفته به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده ویولن حضور دارد.

انتشار قطعه صدای سکوت پیام طونی در حالی است که وی پیش از این سه اثر آلبوم رویای شرقی و سه اثر از آلبوم چهار فصل را نیز در فضای مجازی منتشر کرده بود.

پیام طونی از جمله هنرمندان شناخته شده موسیقی کشورمان در عرصه نوازندگی ویولن است که تحصیلات خود را در رشته دکترای فیزیک هسته ای از روسیه به پایان رسانده است.

این هنرمند دارنده مدرک عالی دانشگاهی در رشته موسیقی نیز هست و ضمن حضور مستمر در عرصه های مختلف آموزشی هم اکنون به عنوان نوازنده ویولن، ویولا، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی در سبک های مختلف به فعالیت مشغول است.

وی علاوه بر حضور در فضای آکادمیک ملی و بین المللی حوزه موسیقی و فراگیری نوازندگی در این عرصه ها طی سال های گذشته، از مکتب هنرمندان بزرگ و جریان ساز موسیقی کشورمان از جمله حبیب الله بدیعی، اسدالله ملک، پرویز یاحقی و همایون خرم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صدای سکوت» پیام طونی شنیدنی شد

«صدای سکوت» پیام طونی شنیدنی شد