مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:552020-12-27سياسي

توانگر: محرمانه شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه، با قانون اساسی مغایرت دارد


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 در نامه ای به رییس مجلس با طرح برخی ایرادات نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه سال 98 که از سوی دیوان محاسبات به مجلس ارائه شده، - یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 در نامه ای به رییس مجلس با طرح برخی ایرادات نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه سال 98 که از سوی دیوان محاسبات به مجلس ارائه شده، گفت که محرمانه شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه، با قانون اساسی مغایرت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه مجتبی توانگر خطاب به محمد باقر قالیباف آمده است: جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم گزارش تفریغ بودجه 98 هفته گذشته توسط دیوان محاسبات به مجلس ارایه شد که از حیث سرعت ارایه آن، قابل تقدیر است.

آن هم در شرایطی که همواره تاخیر دیوان در ارایه گزارش های تفریغ بودجه در سال های گذشته موجب شده است تا مجلس به موقع نتواند جلوی کج روی دولت در اجرای قوانین بودجه را بگیرد.

با این حال این سرعت عمل زمانی ارزشمند است که گزارش ارایه شده نیز از اتقان و استحکام لازم برخوردار باشد.

این در حالی است که گزارش تفریغ بودجه 98 از لحاظ محتوا حاوی دو اشکال عمده است: 1- رهبر معظم انقلاب، در دیدار اخیر با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی که حضرت عالی نیز شرف حضور داشتید، از کسری بودجه به عنوان ام الخبائث اقتصاد نام بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: محرمانه شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه، با قانون اساسی مغایرت دارد

توانگر: محرمانه شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه، با قانون اساسی مغایرت دارد