مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:352020-12-27فناوري

با بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید آشنا شوید


بازی های اکشن سوم شخص اندروید از محبوب ترین عناوین این سیستم عامل هستند که در برخی موارد حتی می توانند رقیبی برای بازی های کنسولی باشند! در این سبک از بازی ها کاراکتری که کنترل می کنید، - بازی های اکشن سوم شخص اندروید از محبوب ترین عناوین این سیستم عامل هستند که در برخی موارد حتی می توانند رقیبی برای بازی های کنسولی باشند! در این سبک از بازی ها کاراکتری که کنترل می کنید، در صفحه نمایش گوشی قابل مشاهده است و تسلط بسیار بهتری در نبردهای تن به تن و یافتن آیتم ها خواهید داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی رو، در فروشگاه گوگل پلی که فروشگاه رسمی اپ های اندرویدی است، بازی های اکشن سوم شخص به وفور یافت می شوند و این نکته مثبت، گاهی مواقع می تواند به یک نقطه ضعف تبدیل شده و باعث سردرگم شدن کاربر شود.

به همین واسطه در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید را معرفی کرده و شما را در انتخاب بازی دلخواه تان یاری کنیم.

بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید Fortnite بازی فورتنایت از آن دسته بازی هایی است که نیازی به معرفی ندارند و تقریباً تمام کسانی که ابتدایی ترین سطح آشنایی با دنیای گیم را داشته باشند، نام آن را حتماً شنیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید آشنا شوید

با بهترین بازی های اکشن سوم شخص اندروید آشنا شوید