مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:102020-12-27سياسي

23 پرستار شهید مدافع سلامت در تهران / لزوم افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران


رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران بر لزوم بهره گیری از پرستاران برای ارائه خدمات درمانی مراقبت در منزل توسط مدیریت شهری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمین زارعیان در دویست و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که به عنوان مهمان ویژه حضور داشت ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: قریب یکسال است که کشور و دنیا درگیر همه گیری کرونا ویروس هستند و شرایط بیماری به گونه ای است که امکان درمان مستقیم آن تا به امروز میسر نشده است و اقداماتی که انجام می شود عمدتا معطوف به مراقبت از این بیماران شده است که امور مراقبتی نیز مرتبط با رشته های حوزه پرستاری است.

ابتلای 12هزار پرستار به کرونا در تهران 23 تن شهید شدند وی ادامه داد: در حال حاضر در تهران 35 هزار پرستار مشغول خدمت هستند که از این تعداد تا به امروز یک سوم یعنی نزدیک به 12 هزار نفر به این بیماری مبتلا شده اند و از این میان 23 نفر شهید مدافع سلامت داشته ایم که یکی از این افراد که کمترین سن را داشته پدرشان امروز در جمع ما حضور دارند یعنی پدر شهید بزرگوار رامین عزیزی فر که از پرستاران بیمارستان بهارلو و جزو اولین شهدای مدافع سلامت بود.

از ظرفیتهای جامعه پرستاری در تهران کمتر استفاده شده است رییس هیات مدیره نظام پرستاری تهران ادامه داد: هیات مدیره نظام پرستاری تهران بنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پرستار شهید مدافع سلامت در تهران / لزوم افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران

23 پرستار شهید مدافع سلامت در تهران / لزوم افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران