مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:102020-12-27بين الملل

اسراییل مسئول جان اسرای فلسطینی است


پس از اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی مبنی بر اینکه اعطای واکسن ویروس کرونا به اسرای فلسطینی جزو اولویت آنها نخواهد بود، باشگاه اسیران فلسطینی، - پس از اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی مبنی بر اینکه اعطای واکسن ویروس کرونا به اسرای فلسطینی جزو اولویت آنها نخواهد بود، باشگاه اسیران فلسطینی، مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل زندگی و سلامتی اسرای دربند رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، قدوره فارس، رییس باشگاه اسیران فلسطینی خاطرنشان کرد، این تصمیم نژادپرستانه نقض جدیدی است که به لیست طولانی موارد نقض ها در حق درمان اسراء اضافه می شود و دلیل و شواهد جدیدی برای این است که مقامات صهیونیستی با تمامی دستگاه های خود مرتکب جنایت اهمال و سهل انگاری عامدانه پزشکی (مرگ تدریجی) در حق اسرای فلسطینی می شوند.

قدوره فارس همچنین تاکید کرد، باشگاه اسیران فلسطینی مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل زندگی و سلامتی اسرای دربند رژیم صهیونیستی می داند.

وی در ادامه افزود، در زمانی که بشریت با ویروس کرونا مواجه است، رژیم صهیونیستی به سیاست نژادپرستانه خود ادامه می دهد و این ویروس را به ابزاری برای سرکوب و مجازات در حق اسرا تبدیل کرده و به جای اینکه اقدامات پیشگیرانه لازم را برای آنها فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل مسئول جان اسرای فلسطینی است

اسراییل مسئول جان اسرای فلسطینی است