مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:052020-12-27سياسي

سیستم پیشگیری و مدیریت بحران تهران بهبود یافته است


عضو شورای اسلامی شهر تهران با تشریح وضعیت مدیریت بحران شهر تهران گفت: سیستم پیشگیری و مدیریت بحران تهران طی سه سال گذشته بهبود یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا صدراعظم نوری در نطق پیش از دستور خود به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با تبریک میلاد حضرت مسیح و تسلیت فوت شدن کوهنوردان در توچال، گفت: پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، پس از گذشت 17 سال از وقوع زلزله بم، یادآوریکی از تلخ ترین و پرتلفات ترین زلزله های قرن اخیر در کشور است.

تجربه های تلخ همچون زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه نشان داد علیرغم تلاش های انجام شده، نه تنها در حوزه پیشگیری، حتی در امور آمادگی، مقابله و بازسازی نیز هنوز ساز و کار کافی برای رویارویی با بلایای طبیعی، با توجه به مشکلات عدیده کشور محقق نشده است و از تجربیات گذشته در رویارویی با پدیده های مخرب و غافلگیر کننده همچون زلزله عبرت نگرفته ایم.

وی ادامه داد: زلزله، سیل و طوفان، مجموعه ای از بحران های طبیعی است که سالانه در جای جای کشور ما با شدت های مختلف به وقوع می پیوندند.

از این مجموعه نمی توان جلوی رخداد زلزله و طوفان را گرفت اما از وقوع سیل می توان با برنامه ریزی، اصلاح و توسعه زیرساخت ها و ممانعت از برخی از ساخت و سازها جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم پیشگیری و مدیریت بحران تهران بهبود یافته است

سیستم پیشگیری و مدیریت بحران تهران بهبود یافته است