مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:052020-12-27اقتصادي

ثبت نام بیش از 1700 نفر در طرح مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی همدان


رییس جهاد دانشگاهی همدان از ثبت نام یک هزار و 700 نفر در طرح مشاغل خانگی خبر داد و گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای همدان 2 هزار و 100 نفر است.

- علی کلانترنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که مجری آن جهاد دانشگاهی و کارفرما نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در مجموع 54 هزار نفر ظرفیت ملی در این طرح مدنظر است که ظرفیت همدان برای 2 هزار و 100 نفر است گفت: این طرح به لحاظ سنی محدودیتی ندارد و افراد 18 سال به بالا و کسانی که بیمه کارفرمایی نداشته باشند، می توانند شرکت کنند.

رییس جهاد دانشگاهی استان همدان با بیان اینکه این طرح در سه فاز طراحی شده است گفت: فاز اول اجرای یک فاز پژوهشی است که مزیت سنجی و ظرفیت سنجی طرح را بر عهده دارد که این فاز در همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح فعلا 11 رشته شناسایی شده است افزود: این رشته ها شامل میناکاری سفال، خیاطی و طراحی پوشاک، مبل و منبت، کیک و شیرینی، انیماتوری، برنامه نویسی کامپیوتری،   مترجمی، ویراستاری و .

.

است.

کلانترنیا با بیان اینکه فاز بعدی طرح توانمندسازی است به نحوی که افراد متفاضی کار تحت آموزش عمومی و تخصصی قرار می گیرند گفت: تمام فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 1700 نفر در طرح مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی همدان

ثبت نام بیش از 1700 نفر در طرح مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی همدان