مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 08:052020-12-27اقتصادي

همه چیز درباره بانک های ادغامی و چگونگی خدمات دهی به مشتریان


مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اتمام پروژه ادغام بانک های نظامی در بانک سپه، جزییات و چگونگی خدمات دهی بانک های ادغام شده به مشتریان را تشریح کرد.

- مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اتمام پروژه ادغام بانک های نظامی در بانک سپه، جزییات و چگونگی خدمات دهی بانک های ادغام شده به مشتریان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک سپه اعلام کرد که با برگزاری مجمع عمومی عادی بانک انصار در سی ام آذرماه سال 1399، ادغام بانک های مهر اقتصاد، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه به پایان رسید، ماموریتی که از سوی رییس جمهور و معاون اول وی به عنوان موفقیت بزرگ و از جمله افتخارات دولت عنوان شد.

محمد کاظم چقازردی - مدیرعامل این بانک - در این ارتباط ضمن خوش آمد گویی و تبریک به همه همکاران بانک های ادغامی و مشتریان آنها به دلیل ورود به خانواده بانک سپه اظهار کرد: هم اکنون بانک سپه به بزرگترین بانک ایرانی تبدیل شده که امکان ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و تاثیرگذاری و نقش آفرینی بیشتر در عرصه کلان اقتصادی و کمک به اجرای پروژه های استراتژیک و بزرگ کشور را بیش از گذشته خواهد داشت.

وی گفت: بانک سپه از همان ابتدا با درک حساسیت این ماموریت ملی ضمن فرصت قلمداد کردن آن، تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این ماموریت به بهترین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره بانک های ادغامی و چگونگی خدمات دهی به مشتریان

همه چیز درباره بانک های ادغامی و چگونگی خدمات دهی به مشتریان