مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 07:152020-12-27سياسي

انتقاد شورای شهر از بهره برداری مجدد یک معدن در توچال


عضو شورای شهر تهران با اشاره به بهره برداری مجدد از معدن سنگ سبز کوهستار در توچال گفت: این موضوع پیامدهای محیط زیستی متعددی به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید آرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر درباره بهره برداری مجدد از معدن سنگ سبز کوهستار در رخ جنوبی توچال به شهردار تذکر داد و اظهارداشت: در ضوابط محیط زیستی فعالیت های معدنی، مراکز حساس از قبیل محدوده مصوب حریم شهرداری الزامات شدید قانونی بوده و در این رابطه شهرداری تهران نیز مستثنی نیست.

  وی افزود: بهره برداری از معادن سنگ درون حریم شهر تهران بدون توجه به شرایط طبیعی و اکوسیستم خاص رخ جنوبی توچال و کوه بی بی شهربانو پیامدهای محیط زیستی متعددی دربردارد.

  این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: علیرغم تذکر قبلی و اعلام توقف کار معدن سنگ سبز کوهسار توسط اداره کل محیط زیست تهران در سال گذشته، متاسفانه اخیرا کارگروه دیده بان انجمن کوهنوردان ایران گزارشی مبنی بر ادامه بهره برداری از این معدن را به شورای شهر ارسال کرده اند.

  وی با بیان اینکه در ضوابط محیط زیستی فعالیت های معدنی، مراکز حساس از قبیل محدوده مصوب حریم شهرداری الزامات شدید قانونی بوده و در این رابطه، شهرداری تهران نیز مستثنی نیست، خاطرنشان کرد: همچنین در تمدید پروانه های قبلی بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورای شهر از بهره برداری مجدد یک معدن در توچال

انتقاد شورای شهر از بهره برداری مجدد یک معدن در توچال