مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:452020-12-27اقتصادي

عزم قرارگاه خاتم الانبیا برای ایجاد تحولی بنیادی در اشتغال گلستان


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه خاتم الانبیا عزم خود را به کار گرفته تا تحولی بنیادی را با هدف تولید اشتغال پایدار برای گلستان رقم بزند.

- ایسنا/گلستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه خاتم الانبیا عزم خود را به کار گرفته تا تحولی بنیادی را با هدف تولید اشتغال پایدار برای گلستان رقم بزند.

سردار سعید محمد صبح امروز در نشست تخصصی با مسئولین گلستان در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های این استان، اظهار کرد: امروز دو پروژه زهکشی 50 هزار هکتاری اراضی گلستان و پروژه 15 هزار هکتاری آبیاری نوین زمین های کشاورزی اطراف سد وشمگیر کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه شهربازی مدرن گرگان به همت مهندسین و متخصصین داخلی قرارگاه در دست احداث است.

سردار محمد افزود: پروژه ساخت بیمارستان های گنبدکاووس و آیت الله طالقانی کودکان گرگان نیز در حال پیگیری برای کلنگ زنی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: بخشی از مشکلاتی که پیش روی اجرای عملیات ساخت پروژه ها قرار دارد، بروکراسی های اداری و نبود اعتبارات دولتی است که لازم است این ها با همت جهادی مرتفع شود.

اجرای 23 پروژه در گلستان با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا استاندار گلستان نیز در این نشست گفت: 23 پروژه و طرح مشارکتی با همکاری قرارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم قرارگاه خاتم الانبیا برای ایجاد تحولی بنیادی در اشتغال گلستان

عزم قرارگاه خاتم الانبیا برای ایجاد تحولی بنیادی در اشتغال گلستان