مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:402020-12-27اجتماعي

پیست اسکی کوهرنگ تعطیل است


در تعطیلات آخر هفته گذشته تعداد کمی از گردشگران به این شهرستان برای بهره مندی از مواهب طبیعی و طبیعت زمستانی مراجعه داشتند که نیروی انتظامی بنا بر مصوبات ستاد کرونا با این افراد برخود کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ گفت: در تعطیلات آخر هفته گذشته تعداد کمی از گردشگران به این شهرستان برای بهره مندی از مواهب طبیعی و طبیعت زمستانی مراجعه داشتند که نیروی انتظامی بنا بر مصوبات ستاد کرونا با این افراد برخود کرد.

مرتضی زمانپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پیست اسکی کوهرنگ، اظهار کرد: پیست اسکی به دلیل وجود برخی مشکلات و نواقص و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در حال حاضر تعطیل است.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: آماده سازی پیست اسکی کوهرنگ برای انجام ورزش های زمستانه نیازمند 150 میلیون تومان اعتبار است، پس از رفع مشکلات این پیست، در صورت اعلام ستاد کرونا این پیست برای استفاده گردشگران و ورزشکاران بازگشایی می شود.

وی در پایان عنوان کرد: در تعطیلات آخر هفته گذشته تعداد کمی از گردشگران به این شهرستان برای بهره مندی از مواهب طبیعی و طبیعت زمستانی مراجعه داشتند که نیروی انتظامی بنا بر مصوبات ستاد کرونا با این افراد برخود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکی کوهرنگ تعطیل است

پیست اسکی کوهرنگ تعطیل است