مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:352020-12-27ورزشي

فاصله صدرنشین لیگ انگلیس با رده نهم فقط 6 امتیاز


در پایان روز اول از بازی های باکسینگ دی فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس و با برد تیم های اورتون، منچسترسیتی و استون ویلا، تساوی لسترسیتی، منچستریونایتد و ساوتهمپتون و شکست چلسی، رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اورتون با کسب برد مقابل شفیلد یونایتد موفق شد تا رده دوم جدول رده بندی صعود کند و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول، در فاصله دو امتیازی همشهری اش قرار بگیرد.

منچسترسیتی نیز با پیروزی اش مقابل نیوکاسل 26 امتیازی شد و آهسته و پیوسته خود را به جمع تیم های بالانشین جدول رده بندی اضافه کرد.

اکنون و در حالیکه چهار تیم لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام یک بازی کمتر و استون ویلا دو بازی کمتر انجام داده اند، فاصله تیم های اول تا نهم جدول رده بندی فقط 6 امتیاز است و این باعث می شود، رقابت برای کسب قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و سهمیه لیگ اروپا تا هفته های پایانی لیگ، بسیار جذاب پیگیری شود.

وضعیت تاتنهام هاتسپر نیز در ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس جالب توجه بوده است.

این تیم درحالیکه در تاریخ 15 دسامبر در صدر جدول قرار داشت، در تاریخ 16 دسامبر در جایگاه دوم، در تاریخ 20 دسامبر در جایگاه چهارم و در تاریخ 26 دسامبر در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله صدرنشین لیگ انگلیس با رده نهم فقط 6 امتیاز

فاصله صدرنشین لیگ انگلیس با رده نهم فقط 6 امتیاز