مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:152020-12-27سياسي

حق شناس: احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400


اصولگرایان کاری می کنند که نتیجه انتخابات قابل پیش بینی نباشد/ احتمال ورود اصلاح طلبان به انتخابات با حمایت از لاریجانی/ کاش حاکمیت اشتباه 98 را تکرار نکند/ دولت آینده اصولگرا نخواهد بود /گزینه های نظامی به راحتی میدان رقابت انتخاباتی را خالی نمی کنند.

- محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کنونی آرایش اصلاح طلبان و فضای پیش روی آنها با رویداد 24 گفت وگو کرده که اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب گفته حق شناس نیز یکی از کاندیداهای احتمالی اعتمادملی برای انتخابات ریاست جمهوری است.

مشروح آن را در ادامه می خوانید.

*در سال های اخیر درگیر مشکلات بیشماری بوده ایم، از اعتراضات آبان 98 تا شیوع ویروس کرونا، تحریم و وضعیت نامناسب اقتصادی! فضای انتخاباتی 1400 را به لحاظ سیاسی و میزان مشارکت مردم چگونه ارزیابی می کنید؟ سپهر سیاست در ایران درگیر وضعیت بسیار پیچیده ای است و انتخابات ریاست جمهوری در کشور به عنوان یک رویداد مهم سیاسی، آثار و تبعات بسیار وسیع، گسترده و عمیقی را می تواند برای کشور، مردم، جریان های سیاسی و حاکمیت در پی داشته باشد.

این رویداد پیچیده که دارای این تبعات بسیار مهم و تاثیرگذار است هم یک پدیده ساده نیست، بلکه یک پدیده به شدت مرکب است که عوامل مختلفی در این رویداد اثرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400

حق شناس: احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400