مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 06:002020-12-27سياسي

واژگونی یک شناور لندینگ کرافت در لارک


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور لندینگ کرافت در جنوب شرقی لارک واژگون و تلاش برای نجات جان 7 سرنشین این شناور توسط تیمهای جستجو ونجات دریایی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، اسماعیل مکی زاده اظهار داشت: ساعت 18:30 روز 5 دی ماه پیامی مبنی شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی 12 از جزیره قشم به موقعیت اعزام و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

مکی زاده اظهار داشت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه 6 دی ماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت 15:30 روز جاری و در 25 مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی 12 و در موقعیت حدوداً 16 مایلی جنوب غربی کوهستک و 9 مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک شناور لندینگ کرافت در لارک

واژگونی یک شناور لندینگ کرافت در لارک