مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:052020-12-27سياسي

کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» سال1400 برگزار می شود


کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» در فراخوانی آخرین مهلت ارسال مقاله با محوریت ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی را 25 اردیبهشت ماه سال 1400 اعلام کرد.

- قم- کنگره ملی عالم ذوالشهادتین در فراخوانی آخرین مهلت ارسال مقاله با محوریت ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی را 25 اردیبهشت ماه سال 1400 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کنگره ملی عالم ذوالشهادتین به مناسبت بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی فراخوان دریافت مقاله با محورهای آیت الله العظمی شاهرودی و میراث فقهی و اصولی ، آیت الله العظمی شاهرودی و روش شناسی اجتهاد و فقاهت ، آیت الله العظمی شاهرودی و سرگذشت علمی ، آیت الله العظمی شاهرودی و خدمات اجتماعی ، آیت الله العظمی شاهرودی و سیره علمی و اخلاقی و آیت الله العظمی شاهرودی و نهضت امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 25 بهمن 1399 و آخرین مهلت ارسال مقالات تا 25 اردیبهشت 1400 است که باید در قالب فایل word یا PDF به آدرس الکترونیکی seydmahmoudshahroudi@gmail یا به حساب کاربری Alireza_na30ri@ در شبکه های اجتماعی تلگرام و ایتا صورت گیرد.

مقالات ارسالی در قالب استانداردهای علمی در ساختار و محتوا قابل پذیرش است و از طرف دبیرخانه این کنگره به کلیه مقالات رسیده به کنگره ملی عالم ذوالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» سال1400 برگزار می شود

کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» سال1400 برگزار می شود