مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:052020-12-27ورزشي

بهره برداری از استخر شنای بانوان اسدآباد در دهه فجر


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از بهره برداری استخر شنای بانوان این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه گاز طرح آماده استقرار بوده و احتمالاً ظرف دو هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از بهره برداری استخر شنای بانوان این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ایستگاه گاز طرح آماده استقرار بوده و احتمالاً ظرف دو هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

علی جمور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه استخر شنای سردار سلیمانی واقع درمجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان مطرح کرد: با توجه به ایرادات و مشکلاتی که مهندسان ناظر در رابطه با ساخت و ساز این طرح گرفتند، طرح فوق توسط پیمانکار در حال برطرف کردن مشکلات بوده که با برطرف شدن ایرادات جزیی باقیمانده این طرح نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد یادآور شد: در رابطه با ایستگاه گاز پروژه استخر شنای سردار سلیمانی نیز پیگیری، مکاتبات و استعلامات لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به فعال شدن ورزش صبحگاهی شهر اسدآباد گفت: قطعاً با مساعد شدن شرایط و رفع کرونا برای فعال شدن مقوله ورزش صبحگاهی دارای برنامه هستیم و این امر مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از استخر شنای بانوان اسدآباد در دهه فجر

بهره برداری از استخر شنای بانوان اسدآباد در دهه فجر