مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 دی 1399 ساعت 05:002020-12-27اقتصادي

مساعدت 225 میلیونی به بیماران نیازمند ملایر طی یک ماه اخیر


رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز 66 میلیون و 270 هزار تومان طی یک ماه اخیر برای مساعدت به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی نیازمند خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز 66 میلیون و 270 هزار تومان طی یک ماه اخیر برای مساعدت به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی نیازمند خبر داد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، به مساعدت 20 میلیون تومانی به نیابت از شادروان نصرت الله شایگان اشاره و اظهار کرد: این مبلغ برای ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی و نیز مبلغ 33 میلیون تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی از سوی خیرین طی یک ماه گذشته واریز شده است.

وی از واریز مبلغ 23 میلیون تومان از سوی خیرین برای تهیه کپسول اکسیژن و مبلغ 11 میلیون تومان برای ذبح گوسفند خبر داد و خاطرنشان کرد: 21 میلیون تومان نیز برای تهیه سبد کالا و مشارکت های مربوط به صندوق صدقات و نیز مشارکت های مربوط به قلک ها در مدت یاد شده بوده است.

آذرهمایون با اشاره به مراجعه 510 بیمار نیازمند تصریح کرد: معرفی 15 بیمار نیازمند به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی، 10 بیمار بابت پرتودرمانی و شیمی درمانی، کمک 12 میلیون تومانی به هشت بیمار نیازمند و نیز کمک شش میلیون تومانی به چهار بیمار سرطانی از جمله اقدامات بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 225 میلیونی به بیماران نیازمند ملایر طی یک ماه اخیر

مساعدت 225 میلیونی به بیماران نیازمند ملایر طی یک ماه اخیر