مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 23:052020-12-26سياسي

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت دررقابت علمی ویژه انتخابات1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی شنبه شب در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات که با حضور 80 تن از فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد، - رییس پژوهشکده شورای نگهبان از دانشجویان، دانش آموختگان و نخبگان سراسر کشور برای شرکت در رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی شنبه شب در کارگاه آشنایی با فرایند نظارت بر انتخابات که با حضور 80 تن از فعالان رسانه و شبکه های اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد، از برگزاری رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه این رقابت علمی به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می شود، از همه دانش آموختگان، دانشجویان و نخبگان دعوت کرد تا در آن شرکت کنند.

کدخدایی در تشریح محورهای این رقابت علمی، افزود: راهکارهای ممانعت از تأثیر بحران کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری ، چالش های قانونی و حقوقی در برگزاری انتخابات ، چالش های انتخابات الکترونیک ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت دررقابت علمی ویژه انتخابات1400

دعوت کدخدایی از دانشجویان برای شرکت دررقابت علمی ویژه انتخابات1400