مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 21:402020-12-26سياسي

لزوم توجه بیشتر فرماندار و شهردار ورامین برای ساخت کلانتری در خیرآباد


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه کلانتری 11 شهید قدوسی جوابگوی نیازها نیست، گفت: با توجه به مشکلاتی که در منطقه خیرآباد و شهرک مدرس است می طلبد که همه مسؤولان به ویژه فرماندار و شهردار برای احداث کلانتری در این منطقه دقت نظر و توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی انتقاد از عملکرد خودش را با روی گشاده می پذیرد و همکاری با اصحاب رسانه در بحث انتشار اخبار را داریم.

وی گفت: نیروی انتظامی به رغم همه مأموریت های مختلف، در حوزه مقابله و برخورد با مجرمان و متخلفان اقدامات و فعالیت های خیلی خوبی را در 9 ماهه اخیر داشته است که یکی از مهم ترین طرح ها، طرح برخورد با سارقان، کشف و جلوگیری از سرقت ها بود که خوشبختانه با تلاش بسیار خوب همه همکاران ما و همکاری بسیار خوبی که مردم عزیز داشتند 2 هزار و 911 نفر از سارقان شناسایی، دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: در حوزه کشف سرقت ها تعداد 4 هزار و 108 فقره سرقت به وقوع پیوست که همکاران ما توانسته اند کشف کنند و نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر فرماندار و شهردار ورامین برای ساخت کلانتری در خیرآباد

لزوم توجه بیشتر فرماندار و شهردار ورامین برای ساخت کلانتری در خیرآباد