مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 21:052020-12-26اقتصادي

کشت و صنعت مغان مجدد از طریق بورس به مردم واگذار شود/ جلوی مفت فروشی ها گرفته شود


مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد تعاون سپاه گفت: شرکت کشت و صنعت دشت مغان باید مجدداً قیمت گذاری و از طریق بورس به مردم واگذار و جلوی مفت فروشی ها گرفته شود.

- خضر اله حیدرزاده مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد تعاون سپاه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: دشت مغان نقش استراتژیک در حوزه کشاورزی و نقش تامین امنیت غذایی مردم ایران را مخصوصا در زمان تحریم دارد.

حیدرزاده با اشاره به اهمیت دشت مغان خاطرنشان کرد:  قطب کشاورزی ایران با 270 میلیون مترمربع زمین و یک میلیون متر مربع فضای صنعتی و اختصاصی با وجود کارخانه های مهم و تاثیرگذار،  به همراه آب اختصاصی از رودخانه ارس در مساحتی بزرگتر از شیراز، تقریبا متری شش و نیم میلیون تومان فروخته شده بود! این مزایده در نوع خود مثال زدنی بود.

به گفته وی، گویا به شخصی گفته بودند که در جیب خودت چقدر پول داری بشمار، دشت مغان برای تو! این نکته که ارزش ضایعات آهن و فلزات کارخانجات شرکت کشت و صنعت مغان تقریبا برابر با قیمت واگذاری این شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی بوده است، بسیار قابل تامل است .

در ابتدا فقط 6 درصد از مبلغ 1700 میلیارد تومان تعیین شده پرداخت شده بود و مابقی در اقساط 8 ساله آنهم با تنفس دوساله قرار بود پرداخت شود که با ورود ریاست محترم قوه قضاییه این مسئله ختم به خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت و صنعت مغان مجدد از طریق بورس به مردم واگذار شود/ جلوی مفت فروشی ها گرفته شود

کشت و صنعت مغان مجدد از طریق بورس به مردم واگذار شود/ جلوی مفت فروشی ها گرفته شود