مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 20:302020-12-26سياسي

وزیر کشور: در زمینه واکسن کرونا نگرانی نیست


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: شهید سلیمانی دیپلمات برجسته ای بودند که یاد و خاطرش همیشه برای ما عزیز خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا امشب در برنامه تلویزیونی نگاه یک طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی عمدتا یک چهره نظامی مطرح می شد ولی ایشان در عینی که نظامی برجسته بودند، دارای تفکرات عمیق و همچنین دیپلمات بزرگی بودند و گاهی شورای امنیت ملی در اجرای برخی تصمیمات از ایشان می خواست تا مرحله اجرا را انجام دهند.

وی افزود: این نوع بزرگداشت ها و یادآوری ها برای این است که نباید این چهره ها فراموش شوند و باید به عنوان الگو و سرمشق برای کسانی که دل در گرو استقلال آزادی و اسلام و حریت دارند باشد، به قول مقام معظم رهبری ایشان واقعا به تنهایی یک مکتب بودند.

همه عاشقان قلباشن می تپد که نشان دهند به دشمنان که همبستکی مردم با شهدا ناگسستنی است و می تواند همان تجلی شکوه قبل را به نمایش بگذارند اما با شرایط دشوارو غم انگیر کرونا مواجه هستیم،تاد برنامه ا این است که با هخداقل حضور و خداکثر استفاده از فضای مجازی رعایت اصول و نظم و قانون را کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: در زمینه واکسن کرونا نگرانی نیست

وزیر کشور: در زمینه واکسن کرونا نگرانی نیست