مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 20:002020-12-26سياسي

جزییات جدید از غرق شدن یک لندیگرافت در جنوب لارک+اسامی مفقودان


حوالی ساعت 18.

30 روز گذشته شناور لندیگرافت خوارزم در 15 مایلی جنوب شرق جزیره لارک در دهانه تنگه هرمز دچار آبگرفتگی می شود اما با گذشت 24 ساعت خبر آن از سوی بنادر اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طبق اعلام مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی هرمزگان در ساعت 18.

30 در روز جمعه 5 دی ماه در پی برقراری یک تماس رادیویی از کشتی عبوری از تنگه هرمز مبنی بر شنود پیام شناور لندیگرافت خوارزم در 15 مایلی جنوب شرق جزیره لارک، سریعا شناور ناجی 12 از جزیره قشم به این منطقه اعزام می شود.

این شناور در همان ساعات اولیه حادثه اعلام آبگرفتگی می کند.

با هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریابانی هرمزگان و اجرای پایش سراسری در منطقه و همچنین انجام پایش هوایی حوالی ساعت 15.

30 امروز شنبه این شناور در 25 مایلی جنوب شرقی لارک به حالت نیمه غرق پیدا می شود.

پس از بررسی شناور مغروق، اثری از 7 نفر از کارکنان آن تاکنون یافت نشده است و با وجود تاریکی هوا و شدت وزش باد اما عملیات جستجو همچنان توسط یگان هایی از نیروی دریایی سپاه و ارتش و بنادر هرمزگان در جریان است و همین طور با مراکز جستجو و نجات کشور عمان، پاکستان و امارات نیز اطلاع رسانی و ارتباط صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از غرق شدن یک لندیگرافت در جنوب لارک+اسامی مفقودان

جزییات جدید از غرق شدن یک لندیگرافت در جنوب لارک+اسامی مفقودان